کم _ حرف بزن

دلم میخواد بیام اینجا خیلی چیزا بنویسم!چیزای خیلی جالب تر از این...ولی خب من که همش چیزی ندارم بگم چی؟

بچه ها مسخرن.(با کمال تاسف؛ببخشید.)هی حالمو می پرسن،با یه قیافه نگران مثلا.من هنوز کشف نکردم که هدفشون از این کار چیه.میگن یه جوری شدی!"هر روز" یه سری آدم بم میگن "چند روزه" یه جوری شدی!باشد که آدما فکر کنن اونا چه درک قوی دارن...

اونقد دلم میخواد شعر بگم...خیلی بده که نگم.بابا پر از شعر باشه و من شعر نگم...

خیلی خوبه هیچکی نیست!هرچی بخوای بگی...



نظرات شما عزیزان:

مسافر
ساعت6:54---27 مهر 1394
سلام خیلی تحت تاثیر نوشته هاتون قرار گرفتم و خیلی هم لذت بردم. موفق باشید روشنک خانوم
پاسخ:سلام.مرسی!


صدف
ساعت18:10---9 خرداد 1394
خیلی بده که اینهمه ندیدمت
پاسخ:میبینیم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | 13:41 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.